جاسوسی تحت عنوان فعالیت برای حقوق بشر!

جاسوسی تحت عنوان فعالیت برای حقوق بشر!
بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس که هفته گذشته اظهارات بحث برانگیزی را درباره نازنین زاغری، شهروند دوتابعیتی ایرانی ـ انگلیسی بیان کرده بود، با انتشار بیانیه‌ای خطاب به کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس تلاش کرد تا اشتباه خود را در این زمینه اصلاح کند.

وی در بیانیه خود آورده است: من باید پارلمان را مطلع کنم که با آقای ظریف، وزیر امور خارجه ایران درباره پرونده خانم نازنین زاغری ـ راتکلیف گفت‌وگو کردم. من ناراحتی خود را نسبت به رنج کشیدن وی و بی‌گناهی خانواده‌اش ابراز کرده و امیدوارم که راه حلی سریع حاصل شود.

نکته: در طول سالیان گذشته همواره پس از دستگیری هر مجرم امنیتی در داخل کشور؛ رسانه ها و مسئولان غربی با الصاق فرد دستگیر شده به فعالیت های بشردوستانه سعی در پنهان کردن هویت و مأموریت واقعی این افراد داشته و با جنجال تبلیغاتی مانع از رسیدگی به اتهامات این افراد می شدند، اما در مورد این مهره بدلیل مقاومت مسئولین امنیتی بالاخره مجبور به اعتراف به دست داشتن در فعالیت باصطلاح آموزش روزنامه نگاری و جمع آوری اطلاعات شده اند. این مورد اخیر به تنهایی کافی است تا نشان بدهد غربی ها چگونه با سوء استفاده از عنوان “فعال حقوق بشر” و…سعی در پیشبرد اهداف پلید خود علیه مردم ایران را دارند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : دو شنبه 28 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: